Subject: Vs: 2024 aasta ravimituru kasv
From: "Janne Sepp" <[email-masked]>
To: "Kadri Randveer -TFT" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 14:33:10 +0200

Tere

Tänan kirja eest.

Aastal 2024 oli humaanravimite turumaht 514 mln eurot, olles 12,8% suurem 
kui aastal 2023.

Parimate soovidega

Janne Sepp

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information. If you are not the intended recipient, please notify 
the sender immediately by returning the e-mail and permanently deleting what 
you have recieved. Any dissemination or use of this information by a third 
person without permission is prohibited and may be illegaal.

Saatja: Kadri Randveer -TFT <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 20. veebruar 2025 11:50
Adressaat: Janne Sepp <[email-masked]>
Teema: 2024 aasta ravimituru kasv

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Janne

Taas tülitan küsimusega (vajame seda aruandluseks), et mis on 2024 aasta 
kokkuvõttev statistika?

Eelmisel aastal kajastasime aastaseks ravimituru kasvuks 2023.a. 5,8%

Olen tänulik kui saate mulle võimalikult kiiresti teada anda.

Tervitades / Best regards / С уважением,
Kadri Randveer

AS juhataja/Chairman of the Board

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

T: + 372 6120 333 / M: + 372 51 46 583

Tallinna Farmaatsiatehase AS

Tondi 33

11316, Tallinn, Estonia

 <http://www.tft.ee/> www.tft.ee